Välkommen 2014

Nyårsdagen 2014. 1 Januari 2014. Första sidan av kapitlet 2014 i den långa boken 365 har skrivits.

Jag har haft en jättemysig jul och ett mysigt nyår. Valde att fira hemma med familjen i år. Både jul och nyår dock var jag medbjuden på en utomlandsresa över jul och nyår men med tanke på att jag även har jobb i kungsberg så vet jag ju inte när jag blir inringd för jobb så gjorde valet att vara hemma. Min älskade bror har varit hemma också men packade sina grejer och tog bilen hem till hans lägenhet i Stockholm igen. 

Imorgon och på fredag väntar jobb 11-18. 
Det har hänt riktigt mycket över jul och nyår nu, jag har dessutom kommit på vad jag ska börja plugga. Så det hoppas jag att jag kommer kunna börja med nu i vår så jag slipper vänta ett år till. 

Och firar dessutom lite av ett jubileum med min barndomsvän Anna. Vi har nämligen varit vänner i 15 år i år. Till hösten givetvis, men det är ju ändå 15 årsjubileum. 

Jag är faktiskt riktigt sugen på att bjuda in tjejerna på en vinare någon kväll. Umgås och dricka vin, skulle vara riktigt trevligt! 

Hoppas att alla mår bra och får en god fortsättning på 2014! 








Lite bilder från jul och nyår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0